Slutspurt på rea

Jag har haft lite rea på min facebooksida och efter några förfrågningar förstått att ni även vill se rean här på bloggen. Detta är de produkter som finns kvar. Först till kvarn.



Haklapp, små scarfs (en dregglis) och tre större trekantsscarfar. Alla med fleece på baksidan. Passar vår, höst och vinter.

Trekantsscarfsen i större modell 50 kr/st
Övriga 30 kr/st



Scarfs passande barn från 6 mån och uppåt (Använder denma modellen till min treåriga tjej). Alla med bomullstyg på baksidan. Passar vår, sommar och höst.

30 kr/st



Mössor i storlekar upp till 12 mån. Skiljer lite bland mössorna i storlek. Maila för mer info eller lämna en kommentar nedan. Den bruna med moln längst ner i mitten är vändbar och har en orange/gul sida också.

Mössor 60 kr/st
2 st för 100 kr



Mössor från 12 mån och uppåt. Maila för mer info kring storlekarna. De flesta passar för barn 2-5 år.

Mössor 60 kr/st
2 st för 100 kr

Portokostnad tillkommer (brukar bli 12 kr/mössa)

Mössorna går att få med namntryck, kostar då 20 kr extra.

Kommentarer
Postat av: Emma - med prinsessan i magen ♥

Så duktig du är!! Hit hoppas jag att jag hittar tillbaka när min dotter är född så att jag får beställa lite fint :}

2012-02-10 @ 14:10:52
URL: http://emmaskoog.webblogg.se/
Postat av: Ann

Hej! Vad duktig du är!! Jag skulle gärna vilja köpa vårmössor till mina barn med namn på. Hur går jag tillväga för att lämna en beställning??

2012-02-10 @ 17:00:15
URL: http://anntornas.blogg.se/
Postat av: EMMA

Hej Vad duktig du är! Jag skulle vilja beställa en mössa till min dotter? :) hur går ja tillväga? :)

2012-02-11 @ 10:28:45
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/
Postat av: Emma Josefine - Mamma till Alva

Stort grattis till ditt nya företag Therese !! Det ser så fint ut och jag längtar till våren, då ska jag beställa en ny mössa åt min dotter eftersom vi tyckte så mycket om den förra :) kram !

2012-02-13 @ 14:11:51
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Fia

Hejsan!!

Jag undrar om den randiga mössan i grönt o blått finns kvar? Och även den enfärgade ljusblåa?



MVH Sofie

2012-02-19 @ 10:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback