Semester och leveranstider inför jul

 
Om en vecka åker jag och min käre Make på en resa till Egypten.
Det kommer att betyda en tids semester här på Mireo.
 
De beställningar som görs denna veckan kommer att få räkna med lite längre leveranstider.
Skulle tro att beställningarna är redo att levereras om 3-4 veckor.
 
Denna semester kommer också att påverka min tid att hinna sy färdigt julklappar. Jag vill därför uppmana er som funderar på att beställa julklappar från mig att göra det snarast möjligt.
Även om vi fortfarande är i november så står det inte på förrän tomten kommer.
 
Hoppas ni har överseende med de längre leveranstiderna.
Jag svarar på mail under hela denna vecka och meddelar sedan när det blir semester på mailen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback