Två färger att välja på

 
Tänkte visa lite tydligare hur de två olika färgställningarna ser ut som jag gör på Ellenmössan.
Bilden ovan med de lite mörkare ceriserosa/röda tygerna och nedan min standardmodell med ljusa tyger.
 
Glöm inte skriva i er beställning vilken färgställning ni önskar.
Om det inte står något så är det den ljusa modellen ni får.
 
Vill också tala om att mina scarfs nu görs med fleecefoder som standard.
Vill ni inte ha dem fodrade så vänligen skriv detta i er beställning.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hur kommer jag i kontakt med dig så jag kan beställa??;)

Svar: Maila din beställning till mig på [email protected]
Therese Nordquist

2012-10-17 @ 19:59:31
Postat av: Rebecca

Vad skulle de kosta två mössor och två scarfs som ser ut som de på den undre bilden? Har tvilling tjejer. Kram

2013-04-12 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback