En liten hälsning mitt i julisoleringen...

2008-12-25 12:59:17 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu är det juldagen och vi ska snart till att äta lite julmat. Ska bli smarrigt.

Igår hade vi en helt fantastisk julafton. Såå mysigt att fira jul med familjen. Mira var på toppen humör hela dagen och var glad o trevlig mot alla. Vi fick massor av fina julklappar och maten var super!

Mira är lite sjuk fortfarande. Hostig och hes. Men hon är pigg och glad iaf så det är nog inte så allvarligt. Det är väl mest på nätterna det är jobbigt.

Jag lägger in lite bilder i ett inlägg lite senare.

Ville bara önska god fortsättning till er alla och berätta att vi har det jätte bra. Jag njuter varje sekund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback