Måndag = Hemfärd???

2009-04-13 10:08:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Tack för alla krya på er hälsningar och kramar!
Idag har Mira ätit en tallrik gröt och än så länge fått behålla den. Vi har än så länge inte bestämt riktigt hur vi ska göra än.... står i valet o kvalet om vi ska packa våra väskor och styra vår kos mot stan idag eller i morgon. Vi får se lite hur vi mår nu efter frukosten. Jag mår ok iaf och känner att jag skulle nog orka köra hela vägen... men frågan är ju hur resten av min familj mår. Vill inte behöva städa hela bilen när jag kommit hem....så pigg är jag INTE!

Har tagit lite bilder på Mira som jag tänkte lägga in... men hinner inte det just nu så det får bli senare idag.

Nu ska jag hopap i duschen och fixa till mej lite. Tänk va mycket friksare man kan känna sig bara genom att duscha en stund. Kram på er kära läsare!

Kommentarer
Postat av: cathie

Ja gud, skärgården var underbart! Strålande sol hela dagen!! :)



Hoppas verkligen att Mira får behålla maten nu! Usch vad jobbigt ni verkar ha haft det!

kram!

2009-04-13 @ 11:50:23
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback