Sjukdom hela natten...

2009-04-08 06:32:47 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Halv sex gick vi upp imorse. Då var det ingen ide eller rättare sagt ingen Mira som ville somna om. Efter att ha spytt upp en halv flaska välling och fortfarande inte fått något i magen så kan jag förstå henne att hon inte kunde somna om. Vi har tyvärr varit uppe flera gånger inatt och stackars Mira fortsätter kräkas.
Just nu är livet inte så roligt och jag är fruktansvärt arg över det faktum att detta måste hända just nu när det är påsk och vi tänkt passa på att träffa alla vänner här uppe.

Stackars lilla älsklingen som fick lov att bli sjuk. Jag skulle gärna ta hennes magsjuka bara hon slapp. Hatar att se henne så sjuk och hjälplös.

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars liten som blivit magsjuk. Förstår att det känns extra trist att hon blev sjuk nu under påskveckan. Skickar över ett gäng krya på dig-kramar till henne och hoppas även att ni andra i familjen klarar er undan bacillerna.



kram!

2009-04-08 @ 08:02:34
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Carro

Nej fy stackarn!! Å magsjuka som är så jobbigt, och speciellt för dom små :-(

Håller tummarna för att det går över snart!

2009-04-08 @ 15:02:23
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback