Vinden har vänt...

2009-04-14 10:06:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag tror att jag nu törs säga att vinden har vänt. Mira har inte spytt något mera och hon är betydligt piggare nu, Äntligen är den här mardröms maginfluensan över. Nu är det bara att hålla tummarna att jag klarar mej. Känns som att man inte kan ropa hej riktigt än.

Maken gick upp med lillsessan imorse så att jag fick lite sovmorgon. Det var sååå skönt. Men nu antar jag att resten av dagens sysslor blir mina.... jag är ju den som är piggast av oss två.
En lite rolig grej hände imorse var när maken skulle ge Mira gröt. Han blev lite osäker på hur mycket gröt jag brukar göra. Så det slutade med att han blandade 3 dl vatten med 1 dl havregryn. Det är alltså mer än en normal vuxen portion.. Mira smaskade gladeligen i sig hela portionen och var fortfarande sugen på mera när vi en timme senare åt vår gröt. Får nog räkna med en hungrig liten tjej idag. Hon har ju lite att ta igen så att säga.


Nu ska jag försöka ta mej till affären och storhandla. Det är helt tomt i både kylskåp och skafferi.

Kommentarer
Postat av: Nina

Usch vad jpbbigt med magsjuka...

Ha en bra tisdag!

2009-04-14 @ 10:36:08
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Anonym

Hej Therese.. va härligt att Mira börjar bli bättre. Ska vi ta en promenad imorgon? kanske runt 9-10 tiden?? kram

2009-04-14 @ 14:15:51
URL: http://johnlittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback