Misslyckad shopping

2009-08-11 16:07:18 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Nu har jag hamnat här en sväng igen.

Mina ben värker liksom även rygg och fötter. Jag har sprungit runt halva stan idag känns det som. Ingen bikini hittad ännu. Däremot fick jag med mej några kassar från MAXI när jag var där och shoppade mat.

Mira springer just nu upp o ner, fram o tillbaka  i ruschkanan. Vet inte riktigt vad jag tycker om hennes olika stilar. Ibland blir det spagat med benen, ibland på magen... väldigt sällan på rumpan som man ska. Roligt är det iaf att hon kommit på hur roligt hon kan ha det med rutschkanan. Det negativa är väl just att hon är totalt orädd vilket kräver att jag eller maken har koll hela tiden.

Ikväll ska vi hem till våra goa vänner E & L. Där ska vi äntligen få se på deras snart 1 mån gamla dotter. Det har säkert hänt massor sedan vi såg henne när hon var alldeles nyfödd. Kommer bli en mysig kväll med grillning och trevligt sällskap.

Dax att göra sig iordning nu. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej!!

Har du varit in på Intersport? Där jittade jag bikini när jag var gravid :)

Ta hand om er, kram

2009-08-11 @ 21:01:39
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Minns att Edvin också var "farlig" när han åkte rutschkana från början...det hända väldigt sällan att han satt sig på rumpan, utan mest blev det på mage ;)



Kram

2009-08-11 @ 21:47:53
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback