Snart är helgen över...

2009-12-18 20:01:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Ännu en dag har gått och ännu en dag har jag överlevt. Fast nu har jag väldigt mycket sammandragningar och det känns som att bebisen borrar sig ännu mera neråt. Får väl försöka ta det lugnt imorgon... men jag vet ju hur det är. Det är i stort sett omöjligt att ta det lugnt när man flyttar. Det är ju jag som är frun i huset och "vet" vart allt ska vara och hur jag vill ha det.

Vi har iaf fått en hel del gjort idag. Satt upp gardiner i huset så nu ser det lite hemtrevligt ut iaf från utsidan.

Om några minuter förväntas pappa, svärfar och syrran dyka upp. Dom har åkt den långa vägen från dalarna nu under eftermiddagen för att hjälpa oss imorgon. Så tacksamt att få hjälp av familjen. Tacksamma är vi också över de vänner som ska hjälpa oss imorgon.

Nu ska jag rusa. Sovgott vänner! Håll tummarna för oss imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback