Åhh denna natt, denna ljuvliga natt...

2009-02-11 14:46:01 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Inatt sov Mira till kl fem innan hon vaknade för första gången. Jag kastade mej upp snabbt som blixten och strök henne lite på huvudet. Hon gnällde till en gång och sen somnade hon om. Tyvärr höll inte den sömnen i sig mer än någon minut o sen vaknade hon igen. Efter ytterligare 20 min sov hon djupt igen. Kvart över sex fick hon sin flaska med välling.

Kanske finns det hopp ändå.
Ska bli mycket spänannde att se hur denna natten blir. Än tänker jag inte ge upp.


Kommentarer
Postat av: Carro

Håller tummarna för att det håller i sig!! :-)

2009-02-12 @ 07:56:02
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback