Jag lever...tar bara en liten paus...

2009-06-20 21:24:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Ursäkta att det varit lite tyst från mej i helgen. Jag har inte rört datorn sen mitt förra inlägg. Känner att det har varit en välbehövlig paus från allt som har med dator att göra.
Tittar in nu en sväng bara för att se om någon skrivit någon rolig hälsning... vilket flera av er gjort. Trevligt:)

Vi har haft en toppen helg uppe hos mina föräldrar. Mer om det imorgon eller en annan dag.
Just nu är hela familjen på 50 års kalas medans jag sitter här hemma med en sjuk Mira. Ja, nu lär ni väl inte bli så förvånade... ni som följer min blogg vet att Mira alltid blir sjuk när vi kommer upp till dalarna. Denna gången drog hon på sig en oväntad feber. Över 39 grader hade hon tidigare i eftermiddag stackaren. Jag hoppas hon får sova inatt iaf och att febern försvunnit till imorgon.

Förhoppningsvis har jag lite bilder jag kan lägga in framöver. Ni får ge er till tåls så länge:)
Nu ska jag återgå till tven och nån dålig film.

Har du haft en bra midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback