Ner i djupet o så upp igen...

2009-06-30 22:37:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Åhh nej, satt en stund och funderade på vad jag skulle skriva här ikväll. Kände genast hur jag föll längre o längre in i massa djupa tankar. Kanske bäst att gå o lägga sig innan hjärnan tar över helt och hållet och får mej på depphumör. Jag ska inte skriva en massa konstigt... dom tankarna får stanna där de startade. Ibland har jag bara sådana här dagar... dagar då jag  tänker på allt och alla och funderar över vart livet tagit oss. Kanske har vi alla sådana tankar ibland? Eller är det jag som är konstig?

Nå ja...
Ikväll har jag varit på bio. Såg på "The proposal" med Sandra bullock. Helt fantastiskt rolig film! Måste jag se fler gånger! Gå o se den om ni funderat på det. Den är absolut värd sin biotaxa.
Jag o Frida hade en mysig tjejkväll o det var skönt att "komma ut" en sväng utan barn o make. Inte för att dom är så jobbiga... men ibland behöver en mamma få komma iväg o bara vara tjej o inte mamma. Hade gärna gått med maken dock... men någon måste ju ta hand om prinsessan. 



I morgon är det ännu en dag utan planer. Fantastiskt va härligt det är med sommar o improvisation.

Kommentarer
Postat av: -ELINA-

Hej, besök gärna min blogg!:)

2009-06-30 @ 23:50:54
URL: http://denfinasteelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback