Andra chansen...

2009-03-07 15:28:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har Mira feber...stackarn. Nu ligger hon helt utmattad o sover i vagnen. Vi var nyss ute på en lång promenad i det trista regniga vädret. Det hade inte regnat på hela dagen o så börjar det givetvis precis när jag sätter tån utanför dörren.
Men det var skönt med lite luft trots regnet.

Ikväll är det melodifestivalen igen. Nu har jag ju följt alla deltävlingar så nu är man ju så pass inne i det att det tar emot att missa andra chansen.... Så det tänker jag självklart inte göra. Tråkigt nog har jag en make som hatar melodifestivalen och de sista lördagarna har han fördrivit genom att sitta o håna och säga dumma kommentarer genom alla bidrag. Måste ju säga att även jag inte har någon direkt kärlek för festivalen. Det är mest roligt och sitta o titta på alla dåliga bidrag och bli lite små sur när de man tycker är sämst går vidare.

Min eftermiddag kommer nog att gå i städandets tecken. Behöver diskas, strykas tvätt och plockas ihop. Så dax att börja med det om jag ska hinna klart innan vi får besök framåt kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback