Underbara barn!

2009-03-25 08:59:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu har det skett! Mira sov HELA natten utan att vakna en endaste liten gång. När jag kom upp imorse var det med glädje jag såg att flaskan stod kvar på köksbänken.
Törs inte riktigt tro att det kommer hålla i sig men jag hoppas iaf att det gör det.
Det märkliga var att hon inte ens var ledsen o otålig när hon kom upp. På nätterna skriker hon som en galning för att hon är "dödshungrig" men nu i morse så kunde hon lätt vara vaken en halvtimme innan hon visade att hon var lite hungrig. Så nu VET vi ju att hon kan klara sig en hel natt utan mat.

Förkylningen fortsätter tyvärr o näsan rinner hela tiden. Stackars lilla barn.

Nu strax ska vi ut på promenad med Malle o John. Ska bli skönt trots att det är minusgrader ute.
Jag var nyss ute på en utryckning då maken ringde o sa att han glömt nycklarna till kontoret. Tur att jag var hemma o vaken. Men iaf så kände jag då att det var kanon skönt ute trots minusgrader. Solen skiner och det är sååå härligt väder.

Vi hörs senare idag kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Carro

Va underbart med en hel natts sömn!! Visst blir man glad när man vaknar, och kanske lite chockad ;-)

Hoppas det håller i sig..

Kram

2009-03-26 @ 21:09:07
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback