Jag läcker...men vart?

2009-11-25 08:10:54 Graviditeterna
» Kommentarer(2) «


Igår upptäckte jag helt plötsligt en stor blöt fläck på min tröja. Några minuter gick medans jag försökte lokalisera läckan. Jag hade ju inte varit i närheten av vatten på länge. Kanske hade Mira kissat på mej? Men så högt upp??? O så hade hon ju faktist blöja på sig.
Varför var jag helt plötsligt blöt???

Helt plötsligt slog blixten ner och träffade mej hårt. Brösten!? Jag läcker mjölk redan!? Jodå... bara att gå och byta bh också.

Nu behöver jag inte bara känna mej som en stor fet kossa... jag är en kossa...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men oj, om du börjar läcka mjöl nu så är det verkligen inte långt kvar tills bebbisen kommer !!!! Tänk om den kommmer idag, då kan du ju glömma att packa än enda liten sak !hahaha! Nä, jag skojar bara,det är väl klart att bebbisen inte kommer idag men man kan ju alltid hoppas ! =) Jag ringer dej om ett tag !! =) Kraaam !

2009-11-25 @ 08:46:59
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: sofia

alltid lika kul o läsa din blogg=)



trodde redan du börjat läcka =)



andra barnet som dog tidigt,började läcka i vecka 5. så ja fasar tills ja blir gravid igen o man börjar läcka så tidigt,med mattheus kom inget innan han kom upp på magen på förlossningen,är så olika



kram

2009-11-25 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback