Tisdag 090908

2009-09-08 13:15:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag har vi en nyttodag här hemma. Maken är ledig och måste tyvärr fördriva sin lediga dag med att städa. Hela hallen är just nu överfull med grejjer som ska upp på vinden och ner i förrådet. Vet inte hur vi ska få plats med allt.

Har på förmiddagen varit till bvc med Mira. 11,8 kg och 82 cm lång är hon nu. Hon bara växer och växer. Trodde dock att hon skulle vara längre... men det stannar väl upp lite kanske vid den här åldern. Hon följer fortfarande sin kurva iaf på både vikt och längd.

Imorgon är det min tur att vägas då jag ska till mvc på morgonen. Ska bli intressant att se vad blodvärdet ligger på. Är orolig att hon kommer att tvinga mej att käka järntabletter framöver. Hatar de tabletterna!
Men... mer om det imorgon alltså.

Nu ska jag passa på att åka till Rusta en sväng. Behöver lite småplock för att kunna fortsätta min städning.


Kommentarer
Postat av: Cathie

Åh, vi skulle oxå behöva städa hemma, har precis tömt min gamla lägenhet, så nu är det kartonger och skit överallt :P



Vad söt hon är Mira! :) Hur lång tid är det kvar till BF ? :)

2009-09-08 @ 14:28:16
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback