Fredáförmiddag

2010-12-10 13:16:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Vi drog iväg till öppna förskolan idag. Efter en hel vecka på hemmaplan så behövde både jag och Mira komma ut lite. Theo hade kanske önskat att vi stannat hemma då han gick miste om sin skönhetssömn. Nu sover han iaf och jag hoppas han passar på att göra det några timmar till. Om Mira tillåter så ska jag passa på att sy lite.

Hoppas ni har en härlig fredag!

Jag återkommer...


Vi har en förstoring på Mira när hon leker i spegeln. Nu försöker jag få till en liknande på Theo för att förstora även den. Jag inser att jag borde gjort detta för ett halvår sedan. Min busunge vägrar göra som mamma säger. Men söt är han ändå!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Underbart söt är han!

Sicken härlig bild.

ha ha ha Du har så rätt!Undra om det finns någon som provsmakar allt??För det där smakade verkligen bla-ha.O precis som du säger så fick jag oxå höra en del om just den grytan efteråt...

Hoppas du har en riktigt härlig lördag!Kramar

2010-12-11 @ 15:33:25
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback