några bekymmer

2010-02-02 13:16:26 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu är datorn inlämnad för lagning. Nu är det bara att hoppas på att hårddisken överlevt och att de hittar felet. Känner mej nära tårarna varje gång jag tänker på att bilderna kan vara borta, speciellt med tanke på att samma sak hände för bara någon månad sen. Vi hade tur då och att vi ska ha turen på vår sida även en andra gång känns lite för bra för att vara sant. Hoppas kan man ju alltid iaf. Gråta får vi göra sen när vi fått det konstaterat. Nu ska jag och theo strax iväg till bvc. Jag har laddat upp med frågor och hoppas att hon kan ha lite bättre tips och råd denna gången. Tack snälla ni som kommenterat mitt förra inlägg. Det värmer i hjärtat. Igår tog jag en lång promenad med louise som haft det likadant med sin tjej när hon var liten. Tänk att det kan vara så skönt att prata med någon som vet hur det är även om man egentligen inte kommer fram till någon lösning. Det känns på nåt vis bättre när man vet att man inte är ensam om sina känslor. Jag vet ju att theo kommer att bli bättre så småningom.. Men åh vad jag önskade att den dagen var idag. Jag är livrädd för att få lov att sluta med mjölkprodukter. Jag älskar mjölk! Visst gör jag allt för att theo ska må bra... Men det kommer att bli tufft. Även här får man tänka på att det gäller en period i livet. Kanske kan det föra med sig nåt bra? En mindre mage till exempel:) nu ska jag bege mej iväg. Sänknar att läsa alla era bloggar! Saknar internet!

Kommentarer
Postat av: Linda

Om han vill sova på mage och det får honom att ha mindre ont kan du köpa ett andningslarm för att minska din oro. Då tjuter den om han slutar att andas. Bara ett litet tips. Prova att sluta med mjölk i bara några dagar för att se om det blir skillnad. Blir det ingen skillnad är det ngt annat. Leya var allergisk mot röda saker så när hon ammades kunde jag inte äta tomat, jordgubbar mm. Trist var det men det gick över av sig självt efter en tid. Kram

2010-02-02 @ 18:09:35
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback