Roadtripp med hela familjen grus

2010-01-20 21:57:12 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Vi åker förmodligen upp till dalarna imorgon. Problemet är att jag just nu sitter här och har inte alls lust till nåt. Vill inte packa, vill inte städa, vill inte åka. Eller jag vill åka... men jag vill inte göra alla måsten innan vi ska åka.

Imorgon klockan tio ska vi bli intervjuade för lokaltidningen igen. Det kommer att bli en liten uppföljare på artikeln de gjorde om mej när jag var gravid.
Sitter och flurar på vad jag ska sätta på barnen för kläder. Måste ju matcha lite när de ska va med på bild i tidningen.

Vart tog all min energi vägen? Helt plöstligt blev jag överfallen av en hemsk trötthet. Kanske kommer det efter nu... vi har ju kört rätt hårt de sista veckorna/månaderna. Vill bara lägga mej ner och sova i 3 dygn. Någon som kan komma och vakta min familj under tiden?

Nä...hem till mamma är kanske botemedlet. Mamma är bra hon.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Therese, jag missade när du var i JP, Har du reportaget så jag kan få läsa?

2010-01-21 @ 08:05:32
Postat av: Emmelie

Ja, mammor är fina d. D e allt bra tur att de finns=)Jag tror starkt på att komma hem o vila upp dig. Kramiz

2010-01-21 @ 10:29:54
Postat av: Linda

ååh kommer ni hem?=) Hur länge blir ni hemma?? Jag skulle ju ha träffat er då!

Kram!



du.. Mammor är helt enkelt bäst! :)

2010-01-21 @ 13:15:15
URL: http://tildesmamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

skulle inte du göra om bloggen?

2010-01-21 @ 16:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback