En dag på bild

2010-07-23 15:25:47 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Igår kom Emmelie och hennes dotter på besök till oss. Tjejerna lekte som aldrig förr. Gungade, plockade i sandlådan, vattnade blommor och skvätte vatten så att de var blöta innanför blöjan tom. Roligt hade dom och likaså vi mammor som fick sitta och tjata några timmar medans makarna sprang omkring och blev på dåligt humör på golfbanan.

Jag plockade fram kameran och passade på att ta några fina bilder igår medans barnen lekte och Theo låg på golvet inomhus.

Den sista bilden är på mej och syrran när jag fick "leka" frisör på kvällkvisten. Nervös var jag men stolt blev jag när det visade sig att jag klarade av att skära lite i håret och tom få till det hyffsat.




Tycker detta var ett så härligt kort. De står verkligen dubbelvikta av skratt båda gullfiorna








Kommentarer
Postat av: marlene

Ser ut som att ni har haft en riktigt mysig idag! här regnar det nu :-/ ute i stugan alltså, men annars har det varit uppehåll hela dagen.



Rea fynden från polarn blev jag riktigt avis på!! skit snyggt!!



Kram kram

2010-07-23 @ 20:42:50
URL: http://johnlittle.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Helt underbara bilder o speciellt den med flickorna dubbelvikta av skratt=) Jag önskar att våra flickor fick chansen att leka så mycket mera=) kram!

2010-07-23 @ 22:20:58
Postat av: Emmelie

Helt underbara bilder o speciellt den med flickorna dubbelvikta av skratt=) Jag önskar att våra flickor fick chansen att leka så mycket mera=) kram!

2010-07-23 @ 22:21:54
Postat av: FLOOSAN

Vilken mysig dag ni verkar haft

2010-07-24 @ 00:59:12
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback