Studentskiva

2010-06-12 20:56:57 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «



Det sägs att vi är lika, själv kan jag inte se vilka likheter ni/dom hittar.


Syrran i sin fantastiskt fina klänning

Idag har vi firat syrran här hemma med en dunderfest. God mat, efterrätt och tårta bjöds det på. Vi har fixat och grejjat hela dagen och nu när det är över känns det lite tomt.

Nu är det slut på kalasande för en lång tid framöver. Iaf kalas som jag själv måste vara med att planera och fixa till. Ska bli härligt med sommar nu. Sommar med lata dagar på stranden. Nu saknas bara solen som försvunnit för några dagar.

Kvällen kommer att spenderas i soffan framför en film... om jag nu inte hinner somna innan den ens börjat. Hoppas du får/har en riktigt mysig lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback