Haremsbyxor i jeanstyg

2010-06-19 17:12:40 Syhörnan
» Kommentarer(2) «


Varvar bröllop med symaskin. Däremellan leker vi med barnen. Theo är även idag en ganska missnöjd liten grabb, Mira är också hon gnällig pga förkylning.

Det blev ett par jeans till Theo i harembyxmodell idag när jag satte mej vid symaskinen. Tyvärr blev de för stora och för tjejiga enligt min åsikt. Det dumma är att de är för små för Mira. Så nu har jag bestämt mej för att sälja dessa jeans till den som vill.
Är du intresserad är det bara att maila mej eller lämna en kommentar till inlägget. Finns ingen spekulant här på bloggen kommer jag att lägga ut dem på tradera så småningom.
Byxorna är i st 80-86. Skulle gissa att de passar ett barn som är runt ett år.
Muddarna går att vika ner vid både mage och ben, perfekt då de gör att man kan använda byxan under en längre period. (Kan ju nämna att Theo har st 74 i vanliga fall)





     
Färgen på byxorna skiftar väldigt på bilderna pga dålig mobilkamera.
Jag skulle säga att de översta två bilderna visar den mest korrekta färgen.

De små bilderna är klickbara om ni vill se dem närmare.

Tuffa blev dom...synd att de inte passade som jag tänkt.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad duktig du är, dom är jättesöta! dessvärre har jag ingen liten bebbe!

2010-06-19 @ 17:38:40
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

åå va coola

2010-06-20 @ 19:40:08
URL: http://blogg.mama.nu/floosan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback