Idag ska hon firas!

2010-03-13 13:08:30 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «



 



För några dagar sedan fyllde min kära mamma år, idag är det dax att fira. Om två timmar kommer vårt (mammas och pappas) hus att fyllas med ett trettiotal gäster. Mamma och jag har stått i köket idag och fixat tårtor och exotiskplanka. Jag ser fram emot att få smaka den goda maten.

Mira ligger och sover för att vara så pigg och glad som möjligt när gästerna kommer. Jag sitter här och laddar energi innan jag ska ta tag i mej själv och piffa upp mej och mitt bleka ansikte lite. Ska även plocka fram festblåsan och trycka i mej själv i den.

Jag är redan trött och törs inte ens tänka på hur jag kommer att känna mej ikväll när lugnet har lagt sig igen. Det ska bli roligt med kalas iaf och jag är säker på att energin kommer att komma tillbaka i samma stund som folket börjar droppa in.

Hoppas ni också får en härlig lördag, med melodifestival eller vad ni nu tänker sysselsätta er med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback