Mysig inomhusdag

2010-05-12 12:58:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu har lugnet återigen lagt sig i stugan. Både jag och Maken sitter på varsitt håll och njuter.

Idag har vi haft en bra förmiddag jag och barnen. Theo har varit på bättre humör idag, men i stort sett bara sovit istället. Mira har lekt väldigt bra själv och hennes lekrum ser just nu ut som ett bombnedslag. Jag har suttit på golvet i hennes rum (i det lilla hörnet som inte var fullt med leksaker) och ritat och klippt ut mönster till kommande syprojekt.
Ikväll ska jag sätta mej och sy ihop några mössor och scarfs som jag fått beställning på. Så ni som väntar på era grejjer kan förvänta er att de ligger i lådan i början på nästa vecka.
Ska bli spännande att höra era betyg på grejjerna sen!

Om en timme ska vi iväg till tandläkaren igen både jag och Maken... varför jag ska dit vet jag inte riktigt. Hon lyckades lura dit mej igen, antagligen för att suga ur mej ytterligare några hundralappar. Grr för dyr tandvård!

Ikväll ska Maken spela fotbollsmatch så jag och barnen blir lämnade ensamma. Tur att det är Grey´s på tven som kan sysselsätta mej med (Förutom symaskinen såklart).

Nu ska jag lägga mej och ta en powernap på ungefär 5 min sen är det dax att göra oss iordning.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Japp, grey´s ikväll. De två bästa kvällarna är alltid på rad. ;)

2010-05-12 @ 17:22:45
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback