Två tävlingar i ett inlägg

2010-11-29 21:15:27
» Kommentarer(6) «


Som en liten adventspresent har jag fått äran att än en gång tävla ut en produkt från företaget Mirago Media AB. Företaget har tre roliga produkter som du nu har chansen att vinna.

Ni känner till "bebisboken" sedan tidigare (tävlade ut en sådan bok för några veckor sedan)- En sida på internet där du kan fylla i uppgifter från ditt barns första år. En digital "första året bok" med bilder och text. Du svarar på ett antal frågor och kan sedan skriva ut eller beställa din bok i tyckt form.



Den andra produkten kallas "Till mina barnbarn" - En tjänst där du i likhet med bebisboken svarar på frågor och gör en bok om ditt liv. Du kan enkelt göra en bok om ditt liv i text och bild, men utan att
behöva skriva en hel självbiografi. När du skrivit färdigt kan du med några enkla knapptryck få din bok tryckt i bokformat.



Den tredje produkten kallas "Mitt år" - Här kan du skapa en alldeles egen bok om ett år i ditt
liv. Under årets gång arbetar du med de olika temasidorna och skriver din dagsbok, när året är slut sammanfattar du och trycker på "skriv ut". Resultatet blir din egen årsbok i fint format med dina texter och bilder i färdiga boksidor.



Låter någon av dessa "böcker" intressanta?

Du har nu chansen att vinna ett konto och möjlighet till att skriva en av böckerna.  

Skriv en motivering varför du borde vinna och vilken bok du vill vinna.

Tävlingen avslutas torsdagen den 9 december. Alla kan vara med och tävla!



Just nu kan du också tävla om ett presentkort på Åhlens värt 500 kr.
Svara på några korta frågor om hur du firar jul och var med och tävla.

Alla som svarar får också en personlig barnsaga
med jultema där barnet har huvudrollen.

Klicka HÄR för att tävla


Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill vara med och tävla! :)

2010-11-30 @ 07:25:50
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Olelsi/Nettan

Den tävlingen på Åhlens e jag med i...

2010-11-30 @ 09:34:21
URL: http://olelsi.blogg.se/
Postat av: Linda

jag vill ha mitt år boken och jag vill vinna eftersom jag aldrig har turen att vinna.. SÅ tänkte försöka iallafall.. :)

2010-11-30 @ 14:15:46
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Inger

Skulle gärna vilja vinna "till mina barnbarn". Tycker mycket om att skriva och att kunna spara det till mina barnbarn vore toppen.



Hoppas på tur/Inger

2010-11-30 @ 20:27:38
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Kristin

Jag vill vinna bebisboken. Jag har varit riktigt dålig på att färdigställa min dotters "första året bok" att göra det via datorn vore klockrent för mig. Mvh Kristin

2010-12-02 @ 19:31:46
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Reneida

Jag vill ju ha alla böcker, vilket smart sätt!!



Men om jag skulle vinna så vill jag vinna bebisboken till Alma så att jag kan fylla i allt om hennes första år så att hon kan läsa om det sen när hon blir äldre. Inte göra som jag som får fråga mina föräldrar men dom kommer ju inte ihåg allt, särskilt inte när man var första barnet av tre... Allt för Alma! <3



Kram på dig!

2010-12-03 @ 01:05:34
URL: http://minisresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback