Ny polarn klänning och lite onsdagsmys

2010-11-24 19:48:58 Shopping
» Kommentarer(3) «


Klockan är redan kvart i åtta och ingen av barnen sover. Theo sov lite för länge i eftermiddag så jag visste att det skulle bli svårt att lägga honom i tid. Mira däremot har inte sovit middag och borde vara trött nu. Hennes läggning drog ut på tiden pga bad och att hennes pappa kom hem vid sju. Nu läses iaf hennes godnattsaga och jag hoppas innerligt att hon somnar efter den.

Ikväll är det onsdag och det betyder Grey´s anatomy. Jag ska slå mej ner i soffan och där ska jag sitta hela kvällen. Fy va skönt det ska bli! Borde kanske köra ett pass på crossen också, men det beror på hur snabbt Mira somnar. Jag har kört en halvtimme två kvällar i rad nu iaf och känner att jag kommit igång. Nu gäller det bara att hålla i detta och inte släppa det efter en vecka eller två.



Jag hittade denna superfina klänning på polarn o pyret häromdagen. Det är egentligen ett nattlinne, men jag tycker att den var så fin att här kommer den nog att användas som klänning. Tycker ni att man kan göra det? Jag hoppas inte den släpper färg i tvätten bara. Någon som har erfarenhet av polarns färgstarka nattplagg? Brukar de bli tvättslitna fort?
Jag hade rabatt på rabatt där just nu så denna klänningen fick jag för en ynka 50 lapp. Tack så mycket:)



Theo blir bara mer och mer nyfiken. Knappar ska det tryckas på hela tiden. Jag viste att det skulle bli jobb när han började resa sig upp... men konstigt nog blir det alltid mer än jag vågat tro ens. Vi gör inget annat än att springer och säger ajaj om dagarna. Tur att den här perioden snabbt är över:)

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till två små troll :)

Det tycker jag absolut du kan ha den som klänning. jag hade haft vita strumpbyxor till den. Nice med så bra pris :)

2010-11-24 @ 20:34:45
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Jag har köpt flera pyjamasar till Matilda hos polarn och de har hållt bra i tvätten.



Söt är den, har varit inne på att köpa den till Matilda med.



KRAM

2010-11-24 @ 20:44:21
URL: http://www.ugglehuset.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Såklart att du kan ha den som en klänning. Jag brukar köpa pyjamaser till Edvin som vi använde som vanliga kläder :)

Kram

2010-11-24 @ 20:59:59
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback