Bröllopsdax

2010-10-16 12:10:17 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Nu har vi haft bruden på besök här hemma hela morgonen. Min syster har nämligen gjort iordning brudens frisyr och smink idag. (Min syster är utbildad frisör) Vilken ära att få vara med och se hur bruden förvandlas från "vanlig" tjej till en strålande vacker brud. Dom var så fina brudparet och jag är säker på att det kommer att bli en fantastisk dag. Om en stund ska vi åka till kyrkan och sen blir det fest hela natten lång:)

Några bilder hinner jag tyvärr inte ladda in... men det kommer så småningom. Åtminstone en egobild på mej och maken.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

Hoppas bröllopet ni är på är underbart =)

2010-10-16 @ 21:24:35
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vilka är det som gifter sig?

2010-10-17 @ 08:46:35
URL: http://ragerasbasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback