Sömntuta

2010-10-18 12:28:49 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Nu har Theo sovit i tre timmar. Ska han aldrig vakna så att jag får lite sällskap!?

Jag har fått massor gjort medans han sov. Svarat på mail som väntat under helgen, skrivit upp vilka beställningar som ska göras i veckan, bloggat, rensat i tygförådet, lagat mat o lite annat smått och gott.

När Theo vaknat och vi ätit så ska vi åka ner till stan en sväng. Kylskåpet behöver fyllas på och bibblan besökas.

Vilken soft dag det här blev.

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Man blir rastlös när dom sover så länge! :)



Ska också skicka iväg en beställning idag! kram på dig!

2010-10-18 @ 13:05:32
URL: http://liamochvi.blogspot.com
Postat av: Emmelie

Så skönt för dig! Här hemma kan jag säga att lugnet INTE har lagt sig än efter allt stohej...Mamma fick komma till undsättning idag, annars hade jag nog legat o gråtit när anders kom hem. Sandra har inte varit lugn en sekund...o jag har massa att baka o fixa till 30 års kalaset i helgen...suck! Så njuuut!!! Kram

2010-10-18 @ 18:04:35
Postat av: Louise

sv: Ja, det är roligt när dom börjar gå :)

Får se när lilla fröken tänkt börja gå helt... :)

Önskar hon var lite mer som tjuren ferdinand ibland så man fick sitta ner en liten stund och andas ut, för hon hittar bara på bus som man inte får göra :P

2010-10-18 @ 19:20:01
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback