Dille på sparkbyxor

2010-09-02 12:56:39 Shopping
» Kommentarer(0) «


Verkligheten har kommit ikapp mej. Jag har insett att min lille prins inte längre är någon liten pluttebebis. Så därför försöker jag nu fånga tiden och "göra honom" liten igen. Eller åtminstone passa på och utnyttja det faktum att han är under ett och faktiskt räknas som bebis ännu. 

Därav mitt nya dille på sparkbyxor. Hur sött är det inte!? Idag fick Theo agera modell för att jag skulle se vilka vi ska behålla och vilka som åker tillbaka i butik. Vilka är dina favoriter??? 

 
Sparkbyxor från lindex. Mycket mönster och mycket färg.
Storasyster fick vara med på ett hörn i sin nya fina tröja från kappahl.





Hängselbyxor/jeans från lindex.

Observera att båda byxorna ovan är i storlek 86!!! Inte är de så värst stora heller. Mira kan ha 86 på vissa kläder fortfarande!



De fantastiska stjärnsparkbyxorna från Lundmyr. Det var dessa jag visade ett smakprov på för några dagar sedan. De ser korta ut men det är dom inte... fast nog är de ganska precis i storlek trots att jag tog ett par i st 80.
Håller ni med mej om att det är bra sött?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback