Auktion på mössa och scarf

2011-02-09 12:46:17
» Kommentarer(1) «


När jag var gravid med Mira lärde jag känna en tjej som heter Linda. Hon har en son som är lika gammal som Mira. När jag sedan väntade Theo fick jag reda på att även hon var gravid igen. Lindas lilla Erik var väntad efter Theo men pga att Linda drabbades av inflammatorisk bröstcancer föddes han med kejsarsnitt redan i v 32. Linda är den starkaste och modigaste människa jag känner. Kika in på hennes blogg och läs hennes historia.

Just nu pågår en auktion på en av mina mössor med tillhörande scarf inne på hennes blogg. Det vinnande budet kommer att gå oavkortat till bröstcancerfonden. Gå in du med och lägg ett bud. Gör en god gärning samtidigt som du "får något på köpet".


Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

Fina fina du ♥

2011-02-09 @ 22:39:18
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback