On my own

2011-02-12 19:25:56 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


NU ligger äntligen båda barnen i säng, maten är bortplockat, tvätten vikt och jag har satt mej så som jag ska sitta resten av kvällen. Jag är ensam hemma ikväll vilket betyder att jag kan gotta mej i melodifestivalen utan att någon sitter och klagar över hur värdelöst det är. Jag kan också äta godis i min egen takt utan att vara rädd att någon äter upp favoritgodisarna före mej. Jag kunde också välja hyrfilm helt själv och tog då självklart en riktig tjejfilm.

Theo hade feber när jag lade honom ikväll. Stackarn blev jätte förkyld över natten till idag. Jag sov kanske sammanlagt 3 timmar denna natten. Hoppas så innerligt att han kan sova bättre inatt med lite alvedon i kroppen. Jobbigt när de är så täppta i näsan att de inte kan suga på nappen. Sådana tillfällen önskar jag att han var napplös.

Mira ligger och tjoar inne på rummet. Jag hoppas att hon snart pratat sig själv till sömns.

Jag har jobbat hela dagen idag, därav den tysta bloggen. Idag gick temat helt i alla hjärtans dag. Firar ni den dagen? Kan säga att det är många som gör det iaf.



Kan inte fatta hur liten Lillebror var för ett år sedan. Gullplutten!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Nja vi kommer nog inte fira alla hjärtans dag. får se. Visste inte ens att det var den dagen i morgon. helt ute & cyklar! :)

2011-02-13 @ 09:30:23
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Förkylning o feber brukar ju vara ett förstadie till vattkoppor. Han har inte fått de än eller? Ja tycker ja ser konstiga prickar på John hela tiden men inga vattkoppor här inte.. Än så länge. Kram

2011-02-13 @ 18:35:51
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback