Film tips (?) och jobb

2011-01-29 08:41:15 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Idag ska jag jobba nästan hela dagen. Skulle gissa på att alla hjärtans dag kommer att genomsyra kundernas inköp den här helgen. Brukar ni fira den dagen?

Gårdagskvällen tillbringade vi framför tven. Min svåger kom på besök och kikade på handbollen. Jag fixade under tiden lite mat till oss som vi sedan käkade när barnen kommit i säng. När handbollen var slut slog vi på en film som heter "Shelter"



Jag gillar Julianne moore, därav mitt filmval igår. Fast den var riktigt läskig och jag gillar inte filmer med overkliga händelser. Filmer med andar/spöken/demoner går bort i min gilla lista. Ännu jobbigare är det när man sitter hela filmen och vet att man kanske inte ens får ett vettigt slut som förklarar allt. Det brukar nämligen alltid vara skumma slut i sådana här filmer. Om jag blev besviken på slutet eller ej ska jag inte avslöja ifall det är någon som är sugen på att se den. Gillar ni "skräckisar" med oförklarliga händelser så ska ni se denna, annars kan ni låta den vara. Undrar också om jag blivit blödigare sen jag fick barn?

Nu ska jag klä på mina älsklingar sen ska vi starta dagen. Trevklig helg allesammans! Hörs igen till kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

jag gillar sånna filmer men vågar inte se dom :)

2011-01-29 @ 11:28:48
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Michan

den låter som något för mig, jag gillar när det är lite läskigt

Trevlig helg

2011-01-29 @ 16:56:20
URL: http://www.michaela-michan.blogspot.com/
Postat av: tush

Tack för filmtipset =)

2011-02-04 @ 13:01:43
URL: http://www.filmkritikerna.se/action-film

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback