Lång

2011-01-18 13:27:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Det här kommer att bli en fruktansvärt lång dag! Maken åkte vid åttatiden imorse och kommer inte hem förrän nio ikväll. Jag och barnen har redan gjort en massa saker idag. Självklart sov inte Theo alls under förmiddagen. Jag som skröt över våra lugna förmiddagar i mitt förra inlägg. Min lugna förmiddag slutade i ett skrikkaos undertiden jag lagade mat. Efter maten gick vi ut en sväng och nu sover Theo medans Mira ser på lite film. Hennes sätt att varva ner och få lite nya krafter till eftermiddagen.

Vad jag ska hitta på i eftermiddag har jag ingen aning om. Jag hoppas att Theo sover åtminstone till tre om jag ska orka ha honom uppe (Om han ska orka vara uppe) till sju ikväll.

Nu ska jag iaf sätta mej och klippa de där mössorna jag pratade om tidigare. Theo vaknade sist, precis när jag höll på att plocka fram alla tyger.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

dagarna blir enormt långa när ens andra hälft är borta större delen av dagen. jag ska vara själv med barnen hela Torsdag till Fredag. Första gången. spännande.

2011-01-18 @ 17:30:43
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Spännande att läsa om dina dagar som tvåbarnsmamma, jag är ju snart själv där! =)

2011-01-19 @ 13:13:20
URL: http://babywilmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback