Träning och date med vänner

2011-01-23 19:41:55 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag tog mej iväg på träningen idag också. Vi körde mer fria vikter idag och ett lite längre konditionspass. Kändes bra, men jag var helt slut efteråt och kommer garanterat att ha träningsvärk imorgon.
Jag är stolt över mej själv att jag tagit tag i träningen igen. Därför kommer jag att fortsätta skryta över de gånger jag tar mej iväg. Det är inte det lättaste att ta sig iväg alla gånger när man är helt slut efter en dag hemma med barnen. Sådana gånger gäller det att inte gå på känslan, vilket jag gör alltför ofta.

Efter träningen fick vi iaf besök av goda vänner. Vi fikade på scones och te. Mysigt att träffas som vanligt och jag blev possitivt överraskad av hur bra det gick trots alla barn. Brukar alltid bli lite kaosartat annars när man träffas nära läggdags.

Ikväll ska vi se på solsidan, sedan ska jag gå och lägga mej i sängen och läsa ur en bok.

Kommentarer
Postat av: Michan

Usch vad du är duktig, jag blir super imponerad önskar att jag var lite mer princip fast när det gäller träning.

Hoppas ni haft en trevlig helg

2011-01-23 @ 20:12:46
URL: http://www.michaela-michan.blogspot.com/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Du är grym som orkar komma iväg!

Shit jag missade helt solsidan! får se den till kvällen istället.

2011-01-24 @ 07:19:46
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback