Elände

2011-03-18 08:34:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Alltså seriöst!? Vem är det som skämtar med mej!?

Igår plockade vi fram cyklarna, vi satt på altanen i utemöblerna och käkade mellis, solen sken och det var vår. Idag vaknar jag upp till 2 dm snö. Jag får börja morgonen klockan sex med att gå ut och skotta. Plogbilen hade kört upp en meters vall med snö vid infarten. Tack för den.
Nu är det skottat, jag är duschad, barnen matade, barnen klädda. Bara att kasta på oss vinterkläderna och sätta oss i bilen för att åka till förskolan.




Fejksmajl:)

Jag tänker inte ens visa er hur det ser ut här idag. Totalt depprimerande! Skitväder!

Kommentarer
Postat av: Neidan

Förhoppningsvis försvinner det lika fort som det kom, ska ju bli plusgrader och nästa vecka ända upp mot tio grader!! :)

2011-03-18 @ 13:48:24
URL: http://minisresa.blogspot.com
Postat av: britta Bloggar

Jag vill ha vår NU!!! Ha en fin fredag!

2011-03-18 @ 14:07:30
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Emmelie

Vet hur d känns. I några dagar här har solen varit framme, man såg asfalten o man fick vårkänslor. Men så idag så togsnöar d...blir bårde arg o deprimerad...Men vad ska man göra åt saken. Jag o Lilly gick ner i källaren o städade o fixade till Gillestugan lite=) Då slapp vi se eländet utanför fönstret

2011-03-18 @ 14:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback