Första lämningen och paket leverans

2011-03-17 08:34:28 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu sitter vi och väntar ut tiden lite innan vi ska åka till förskolan. Tidigare i veckan har jag lyckats bli så tidig varje dag. Otroligt svårt att planera tiden. Ibland tar det 20 min att klä på barnen och ibland bara 5 min. Om Mira är på trotshumör eller inte vet man sällan i förväg.

Idag väntar jag ett mycket roligt paket. Jag hoppas det kommer idag för jag spricker om jag inte får berätta för er snart vad det är. Det ligger nu i stans sortteringsterminal... så det borde faktiskt komma idag tycker jag.

Igår var jag till tygaffären och köpte på mej lite mera tyg... igen. Kan aldrig få nog med tyger:)
Lägger upp bilder på dem senare!

Håll tummarna nu att det går bra med Theo när jag ska lämna dem en stund idag.

Kommentarer
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

JAA vi håller tummarna!! men de ska säkert gå bra..

Va spännande med paket.. nu blev ja riktigt nyfiken :-)



Är jätte nöjd med designen på bloggen.. tack

2011-03-17 @ 09:19:31
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback