Nattens

2011-03-02 22:13:25 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Ja, nu var det snart läggdags igen då. Natten till idag var ingen höjdare så jag är ganska trött just nu. Eftersom maken börjat nytt jobb och åker hemifrån kl sex på morgonen så kände jag att det var upp till mej att ta barnen i natt. Klockan ett vakande Mira (men somnade tack o lov om efter att jag stoppat om henne), klockan tre vaknade Theo och somnade om med flaska. Mellan tre och fyra satt jag vid datorn och fixade med lite plock som jag inte kunde få ur huvudet och därför inte kunde somna om. Mellan fyra och sex sov jag gott innan Mira kom hoppandes upp på mej och talade om för mej att det var dax att gå upp. Hon kör även taktiken att skrika precis utanför Theos dörr så att jag måste kasta mej upp och ta med henne till övervåningen. Smart tjej.

Jag och barnen drog till stan en sväng i eftermiddag. Jag behövde något annat att tänka på och tyckte fönstershopping var en bra grej. Passade på att hämta upp maken också.

Hittade den finaste kappan till Mira på lindex... något hon önskar sig i 3 års present kanske;)



Ikväll har jag klippt till mössor som ska sys de närmsta dagarna. Kul med lite pyssel och sysselsättning.

Nu dax att sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Åh super-söt jacka! jag måste köpa nytt till både john o lilly.. mig själv också för den delen.. ha en fin dag.. kram

2011-03-03 @ 10:17:31
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback