Soliga dag

2011-03-11 19:13:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «






Idag har det varit soligt och härligt hela dagen.
Vi började förmiddagen med ett besök av Marlene och barnen. Vi fikade och lekte en stund innan det blev lunchdax och barnen började bli både bråkiga och gnälliga. Vem blir inte gnällig när man är hungrig i magen? Jag blir då iaf. Tack för ett mysigt besök!

I eftermiddag har vi varit och hämtade maken på jobbet samt lämnat in vår TV på lagning. Andra gången vi lagar vår 3 år gamla platttv. Tacka vet jag tjocktv. Dom kan man lita på! Nu hoppas jag att detta går på reklammationsrätten, så att vi slipper betala flera tusen i en tv som inte längre är värd så mycket.

Imorgon ska jag jobba några timmar. Söndagen är än så länge tom på planer. Jag hoppas på en solig och mysig helg. En liten familjepicknick i lekparken på söndag kanske. "Fira" sista dagen innan allvaret med jobb och förskola börjar.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Tack själv fina du.

Kram

2011-03-11 @ 20:17:07
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

Härligt med sol!

2011-03-12 @ 07:10:17
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 2,5 år

Vi har fortfarande tjocktv men har tänkt att köpa en plattv inom kort men kanske ska hålla kvar vid tjockteven =)

2011-03-12 @ 08:51:08
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥ [har två roliga tävlingar igång!]

Det är så härligt med all vårsol som är nu!! :)

Vi har en tjocktv (känns som att vi är dom enda som fortfarande har det, haha!) och den börjar sjunga på sista versen. Man är lika nervös varje gång man ska slå på den. För vi får inte plats med en plattv och kan därför inte köpa någon förens vi flyttar till torpet i höst ... så jag hoppas att våran klump håller tills dess ;)



svar: det jobbigaste är ju att Edvin fått höra att han har "tjejhår". Pojken som sa det är en kille som Edvin ser upp till då han är äldre. Så jag förstår att han vill klippa sig även om jag hade hoppats att det inte skulle behövas på länge till.



Kram!

2011-03-12 @ 09:45:57
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback