Biokväll, god mat och snälla barn.

2011-05-22 08:57:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Igår hade vi en kväll på tu man hand jag och Maken. Vi såg på priates... 4 i 3d. Den var bra och det var riktigt kul att se en film i 3D. Mycket roligare än jag hade förväntat mig.



Efter filmen åkte vi ut på stan och käkade. Det blev en planka med fläskfilé. Mums.

Min syster som var hemma med barnen lyckades få dom att äta en brak middag och somna fem minuter efter utsatt tid. Vilket inte hänt på jag vet inte hur länge. Otacksamt jobb att vara föräldrar då barnen så snart man är borta skärper till sig och lyder minsta lilla vink. Tack Sis för att du tog hand om våra små.

Idag blir det jobb för hela slanten. Ska göra mig iordning nu och åka sedan.
Hoppas ni alla får en fin dag i solen! Njut åt mej med.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Å andra sidan är det underbara barn som faktiskt skärper sig då de är med andra. Precis så ska det va - driva föräldrarna till vansinne och vara änglar bland andra. ;)

Kämpa på idag! Själv har jag en heldag med barnen vilket känns helt underbart, men sådana dagar har du ju på vardagarna.

2011-05-22 @ 10:02:52
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Linda

Va mysigt och gå på bio! :) det hade jag oxå velat men kan inte sitta still så länge, är som ett litet barn :) hehe

Det är väl kul att barnen uppför sig så dom inte blir till monster så fort ni går .. hehe :)

KRAM

2011-05-22 @ 10:08:11
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Haha...Anders o jag ska se den ikväll i Vansbro. Ska nog ladda med en extra kudde under rumpan dock tror jag=)

Kram!

2011-05-22 @ 16:34:48
Postat av: Carro

Å va härligt! Och visst är det typiskt att barnen ska "sköta" sig när en själv inte är hemma.. Fast det kanske är bra, om man vill ha barnvakt någon gång igen ;-)



Vi ska föresten ha en vuxendag hela nästa lördag, längtar redan!

Kram

2011-05-22 @ 18:26:08
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback