Morsdag

2011-05-29 10:22:26 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Idag blev jag firad med sovmorgon och en parfym. Tack snälla familjen för den underbara presenten. Det var otroligt länge sen jag bytte parfym, så det var på tiden kan man tycka. Har haft escadas parfymer förut och jag gillar deras söta dofter.

Nu ska jag gå till jobbet och lukta gott om någon timme. Innan dess blir det en stund vid symaskinen och en kaffekopp.

Barnen har föresten ingen feber än idag. Mira hade 39 grader i temp i natt när hon kom ner till oss, men sedan dess feberfri. Däremot känns de inte pigga så kanske dyker febern upp igen framåt eftermiddagen.
Theo är fortfarande jätte prickig på hela kroppen.

Firar ni era mammor idag?

Kommentarer
Postat av: Mariam

Simon fick ju också någon allergichock för ett tag sedan. Prickig över hela kroppen. Finns bilder på bloggen. Det var groteskt.

2011-05-29 @ 17:42:32
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback