Fantastisk heldress/ "one piece"!

2011-09-03 20:07:50 Shopping
» Kommentarer(2) «




Får man be sin son sluta växa? Bara stanna lite på samma ställe en liten liten stund extra.

Idag hittade jag en underbart fin heldress (även sk. one piece) på kappahl. Jag kunde bara inte låta bli. Tyvärr fanns den bara i "bebisstorlekar" så Theo fick en i st 86. Lyckligtvis var den väldigt stor i storleken så den passade perfekt. Jag hoppas han kan ha den hela hösten/vintern åtminstone.



Klart man måste ha en mysdress när man äter popcorn och har "lördagsmys".



Vanligtvis får inte barnen stå på bordet, men när mamman i huset är desperat på att ta en bild så kan ibland reglerna ruckas aningens.


Kommentarer
Postat av: Mariam

Vad kostade den? Vill också ha en till mina barn och Simon är ju lite mindre. ;)

2011-09-04 @ 08:29:58
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Mariam

Tack!

Ska försöka komma iväg till A6 någon dag men efter 8-17 varje dag finns det ingen ork kvar i kroppen. Dock blivit halvtidssjukskriven nu så förhoppningsvis kommer jag att börja må bättre (eller i alla fall inte sämre) nu när det kommer att finnas möjlighet att vila lite.

2011-09-04 @ 13:39:27
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback