Migrän, halsfluss och andra sjukdomar

2012-08-27 09:14:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 
Vaknade upp med jordens migrän imorse. Mår lite bättre nu efter två voltaren. Sådana här dagar gör mig verkligen deppig och får mig att inse att jag kanske aldrig blir av med den här huvudvärken riktigt. Räcker det inte med att ha huvudvärk dagligen? Kan jag inte få slippa de här värsta anfallen?
Men att ligga hemma i sängen och vara sjuk har jag inte tid med. Idag har jag flera beställningar som ska sys, mail som ska svaras på och annat pyssel med firman.
 
Imorgon åker vi upp till dalarna jag, syrran och barnen. Begravningen är på onsdag. Tung vecka detta.
 
I helgen har jag jobbat långdagar. Har knappt sett familjen känns det som. Mira har iaf blivit frisk från sin halsfluss och fingret ser mycket bättre ut också efter de här dagarna med penicillin. Skönt att det hjälpte. Nu håller vi tummarna att ingen annan i familjen blir smittad.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariam

Ta hand om dig!!

2012-08-27 @ 10:59:30
URL: http://Mammamariam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback