Teaterhelg i göteborg

2012-03-11 11:30:41 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «




Igår var jag, syrran och mamma till Göteborg på en tjejdag. Vi firade mamma som fyllde år tidigare i veckan.
Vi strosade runt i hela stan, shoppade massor och åt gott. Kvällen avslutade vi på lorensbergsteatern och såg på "Rampfeber". Det var kul att gå på teater, speciellt då jag inte gjort det på nåt år. Jag som alltid gick på teater förr. Jag älskar verkligen att se teatrar och musikaler. Blir sååå sugen på att stå där själv och uppträda. Kan verkligen sakna estetlivet ibland... men vet att det ändå inte är något jag skulle vilja göra på heltid. Det känns inte realistiskt helt enkelt och jag har inte den talangen som behövs för att kunna leva på det. Men visst vore det skoj att vara med i någon lokal teaterförening eller liknande. Teater och musik kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.

Måste visa några av mina shoppingfynd senare. Eller fynd och fynd... det var ju inte reapriser direkt. Men är man i göteborg bara en gång per år så ska man väl få unna sig några fina vårkläder iaf.

Nu ska jag ta en promenad i det underbara vädret, sen blir det slappardag resten av den här söndagen.
Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej hej!

Låter mysigt!!

Jaså du gillar att spela teater?



Ja idag blir de grillning hos mamma.

mys



kram

2012-03-11 @ 12:27:28
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Mariam

Promenaden var kanon! Bra tempo, bra längd, bra sällskap. :) Gärna igen. Syns på onsdag!

2012-03-12 @ 03:36:31
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Petra

Spännande med dolda talanger =)

Skönt. Nej jag tränar bara hemma, har ej råd att gå iväg. har powerwalkat 6.8 km idag. Ska köra mina zumba dvder sen o lite magträning.

Har en hel del hemma träningssaker



Vad tränar du på gymmet? Styrketräning eller?



Ha en bra dag

kram

2012-03-12 @ 09:20:15
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback