Dagisfoto och resefunderingar

2012-11-14 09:39:55 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


 
       
 
 
Detta blev resultatet av årets skolfotografering.
Mira ser lite skeptisk ut medans Theo verkligen har sitt bästa busleende.
 
Nu ska jag jobba en stund och svara på en del mail, sedan blir det kvällsjobb i butiken.
 
Idag är det precis en vecka kvar tills vi åker. Har svårt att tänka på nåt annat än att vi ska få lite semester. Det ska bli så otroligt skönt så ni anar inte. Mitt mål är att komma hem som en ny människa, utan huvudvärk och krämpor.
 
Nu återstår den stora frågan. Se eller inte se pyramiderna när vi är i egypten???
(Ta i beaktning att "dagstrippen" startar 00.00 och vi kommer tillbaka till hotellet 24.00 dagen efter. Själva bussresan tar 7 timmar enkel väg)

Kommentarer
Postat av: Petra Olsson

Sötisar,alltid kul med dagisfoton,ha en härlig resa till värmen så skönt att åka nu men tristare att komma hem i kylan igen.

2012-11-14 @ 12:10:31
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Har hört att trippen till pyramiderna är helt värd besväret.

2012-11-14 @ 12:46:55
Postat av: sara och sugge

Vi åkte till pyramiderna när vi var i Egypten, och det hade jag inte gjort igen. Tyvärr.. För lång resa, kändes som att man missade "lugn tid" bara för att skumpa fram på en buss genom hela Sahara.. Jag kunde inte sova på bussen, dom körde så fort. Kairo var bara skitigt och sopor över allt.. Är nu en eller två veckor? Vi var 1 v. Hade vi varit 2v hade det kanske varit värt det. Ha det så härligt!!

Svar: Tack för ditt svar. Alltid bra att höra andras upplevelser av det hela. Vi kommer bara att stanna en vecka. Känner också lite så att jag kommer att irritera mig på att jag missar sol och bad för att sitta 14 timma rpå en buss. Men vi får se, vi har inte bestämt oss än. Det får bli ett impuls beslut på plats ifall vi åker.
Therese

2012-11-15 @ 14:05:40
Postat av: ellenojag

Ha en underbar resa och njut av sol, värme och tid med varandra!
KRAM

Svar: Tack fina du! Kram
Therese

2012-11-19 @ 11:10:59
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback