Tjockis?

2012-11-19 18:40:30 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Hur kul är det man två dagar innan resan bestämmer sig för att pröva bikinis och inser att ingen passar!???
Jaha, där fick man det svart på vitt hur mångs kilon jag gått upp sedan sommaren. Det handlar alltså om MÅNGA kilon på bara några månader. Skrattade och grät på samma gång när jag satte på mig bikiniöverdelen jag köpte i somras och den satt så otroligt fult och hårt runtom, samt fick jag plats med ungefär halva brösten i den. Snyggt???
 
Ja nu blir det alltså till att åka ner på stan imorgon och hoppas att någon butik har en bikini över sen sommaren.
 
När jag kommer hem får det va slut på onyttigheter. Då blir det Olgas matlista och träningsprogram igen. Nu får jag skärpa mig och sluta skylla på att jag inte mår bra fysiskt. Kommer ju knappast bli bättre om jag går upp 10 kg till. Önskar man kunde fortsätta äta godis, beasås och chips och ändå gå ner i vikt, men riktigt så ser inte sanningen ut.
 
Ber om ursäkt redan nu om jag kommer att vara ett monster framöver. Jag blir nämligen inte på något vidare humör när sockret ska gå ur kroppen och jag får leva på endast mycket få kolhydrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback