Myslördag

2013-03-16 19:04:23 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 
 
Idag har vi haft en riktig mysdag här hemma. Det enda jag gjort är väl att jag städat lite och vikt lite tvätt (läs mycket tvätt sidådär 6 maskiner eller nåt). Till och med hunnit med att sova någon timme mitt på dagen. Lyx!
Mot kvällningen kände jag att vi behövde lite luft jag och Mira så vi tog på oss kläderna och gick på en promenad. Det blev lite mjölk och hyrfilms shopping efter vägen. Perfekt med en timmes promenad i solnedgången.
 
Ikväll blir det lasagne och film. Min svåger är här och bygger koja med barnen. Jag vet inte riktigt vem av dem som har roligast. Barnen var nöjda efter första filten, men det räknades tydligen inte som en godkänd koja enligt svågern.
 
Även imorgon är jag ledig och det är helt fantastiskt att ha en helg med familjen och noll inbokat. Känner inte ens att det är en massa saker vi borde hinna med. Händer inte ofta.
 
Skickar lite energi och helgglädje med de goa bilderna på Mira.

Kommentarer
Postat av: Petra

Mysigt idag var det riktigt härligt;) Petra olzzon heter jag på instagram ;) kram

2013-03-16 @ 20:22:49
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback