Påskfest

2013-03-28 10:03:11 Mitt mammaliv
» Kommentarer(6) «


 
Igår var det påskfest på förskolan så jag skickade iväg en prinsessa och en fjäril. Tydligen är det helt omodernt att vara påskkärring. Barnen verkade ha haft en bra dag och somnade ovaggade halv åtta.
Själv var jag sjukskriven igår. Börjar bli galet trött på att va sjuk och dålig jämt. Var till och med till farbror doktorn, men han hade inte så mycket förklaring på mina bekymmer. Däremot hittade han ett blåsljud på mitt hjärta så nu har jag fått en remiss till att göra ultraljud på hjärtat. Ännu en avdelning på sjukhuset att kryssa för.
 
Idag är vi lediga jag och barnen. Jag mår bättre men inte bra. Jag jobbar hela påsken så idag har jag tänkt utmana mig själv lite o se vad jag orkar. Hoppas på en playdate med goa vänner i eftermiddag. I eftermiddag blir det storhandling på willys tillsammans med troligen halva stan. Dumt att storhandla en skärtorsdag... men med dålig planering och sjukskrivning igår så fick det bli så.
 
Vill passa å att önska glad påsk till alla er som tittar in och läser mina rader!

Kommentarer
Postat av: Sofia - ett bättre du

Vilken söt liten tjej! Vad jobbigt att vara sjuk så, hoppas du mår bättre. Ta hand om dig!

2013-03-28 @ 10:40:21
URL: http://ettbattredu.se/blogg
Postat av: Petra Olsson

Sötisen:)Glad påsk önskar jag dig,tänkte höra om du fortfarande syr mössor?är intresserad av två mössor nu till våren samt scarves.kram

Svar: Jag syr fortfarande. Kolla in min hemsida mireo.se. Du är välkommen med en beställning såklart:) (maila i så fall) Hoppas ni haft en skön påsk. Kram
Therese

2013-03-28 @ 22:51:54
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Hoppas du får vara frisk i påsk!! Kram till er

2013-03-28 @ 23:15:34
URL: http://sarasrum.blogg.se
Postat av: ellenojag

Vilken fin prinsessa <3
och hoppas du får tid snabbt för att kolla upp blåsljudet!! kram <3

2013-03-31 @ 22:30:01
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Caroline

Hej! Jag har försökt maila dej flera gånger men de kommer bara upp ett felmeddelande jag skulle vilja lägga en beställning, hur gör jag? Med vänlig hälsning, Caroline.

Svar: Skriv hotmail.se istället för .com. Brukar va det vanligaste problemet:)
Therese

2013-04-05 @ 18:36:02
Postat av: Caroline

Har gjort de nu hoppas du fått det :)

Svar: Det har kommit fram. Svar kommer under morgondagen elle rmåndagen.
Therese

2013-04-06 @ 09:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback