Ser framåt

2013-03-22 08:57:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 
Jag älskar dagar när solen skiner. Både jag och barnen vaknar liksom lite lite gladare och piggare. Idag hade vi en mysig men stressig morgon (hur nu det går ihop). Vi var mycket senare än vanligt och det blev svårt att hinna till halv som vi skulle, men med barnens hjälp så gick det och nu är de lämnade. Jag dricker en kopp kaffe nu och sedan blir det jobb fram till nio ikväll. Ska svara på några mail och oroa mig över hur jag ska fixa årets deklaration (första året med firman) innan det bär iväg av till butiken.
 
Vad händer i helgen då? Jobb för mig. Familjen på hemmaplan. Känns inte som helg när man jobbar. Jag ser fram emot Påsken nu. Då kommer mina föräldrar hit och trots att jag jobbar hela långhelgen så ska det bli mysigt att fira påsken. Hur som helst så brukar det alltid bli vår här efter påsk och DET ser jag framemot.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Önskar er en trevlig helg och din nya design är super fin!!! Kram

2013-03-22 @ 19:35:55
URL: http://jennieshemochhjartan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback