Torsdagkväll hos oss

2013-03-21 20:43:31 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Idag har jag haft en jobbdag här hemma. Många beställningar som kommit in så jag sitter inte syssolös direkt. Imorgon och under helgen jobbar jag dock i butiken, vilket ska bli kul då jag varit ledig en vecka därifrån.
 
Ikväll är jag hemma själv då maken tagit sig till Elmia på HV match precis som resten av denna stad. Tyvärr ligger de under om någon är intresserad så detta verkar bli sista matchen.

Barnen somnade utan minsta pip ikväll och jag är så glad och stolt över det. Mira har blivit så mycket duktigare på att somna direkt men jag blir fortfarande lika chockad varje kväll det händer. Innan har man fått springa minst tjugo gånger upp o ner för trappan innan hon somnat. Nu sitter jag och ser på lyxfällan och efter det blir det (liggandes i sängen) nästa veckas grey´s anatomy på mobilen.
 
På tal om nåt helt annat. VEM sätter på sig dessa dojjor? Gräsliga! Sågs på scorett ifall någon blir sugen på att shoppa:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback