Tuff grabb?

2013-03-23 19:35:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Bilderna lånade från deichmann.com
 
Man tänker ju att bara för att de är pojkar så ska de gilla allt som är häftigt, coolt och lite farligt. Här hemma är det helt tvärtom. Theo hatar spiderman, riddare, sjörövare och annat läskigt. Det enda som går hem i "mönster" väg på tröjor/skor m.m är bilar och fordon. Självklart också söta djur och annat. Kanske har jag påverkat honom lite då jag alltid köper just bilar och "snälla" tryck på grejjer... Tänkte va en cool mamma igår och frågade honom om han skulle vilja ha ett par kalsonger med spiderman på. Theo tittade på mig som att jag vore knäpp. "Jag tycker ju inte om spiderman, mamma" fick jag som svar.
 
Undra om han alltid kommer att vara av denna åsikten eller om dessa lite läskiga saker snart blir favoriter ändå. Ska bli intressant att se.
Riddare Micke är iaf en favorit på bompa.
...Fast han ser ju inte så farlig ut trots att han är riddare, tom draken ser ganska harmlös ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback